Ptáte se nás

Na koho se můžu obrátit s problémem nebo otázkou k produktu či objednávce?


Za provoz e-shopu Passtelka.cz zodpovídá Jakub Král. Obrátit se můžete tak přímo na Jakuba, který vám otázku zodpoví nebo pomůže vyřešit problém. Kontaktovat ho můžete na e-mailové adrese jakub.kral@passtelka.cz nebo na telefonu +420 731 010 360. 


Využít můžete také náš profil na Facebooku nebo Instagramu. K dispozici máte i online chat v pravém dolním rohu webových stránek obchodu Passtelka.cz.


Jakým způsobem můžu objednávku zaplatit?


Objednávku můžete zaplatit pomocí 4 platebních metod:






Jak mi objednávku doručíte?


Vybrat si můžete z několika způsobů dopravy:


PPL


Zásilky zasíláme prostřednictvím společnosti PPL, kterou máme nastavenou jako hlavní kurýrní službu. Společnost PPL doručuje každý všední den od 8 do 18 hodin, ve vybraných lokalitách lze domluvit také večerní doručování a to od 17 do 21 hodin. Po dohodě s kurýrem si můžete nechat balík doručit na PPL ParcelShop (více o síti PPL ParcelShop na www.pplparcelshop.cz). Cena dopravného je 69 Kč. Při nákupu nad 1 500 Kč u nás získáte DOPRAVU ZDARMA. Pokud patříte mezi registrované zákazníky, máte dopravu zdarma od 1 300 Kč. Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit.


Zásilkovna


Skvělá je také služba Zásilkovna, která má více jak 2500 poboček po celé ČR. Zásilku si tak můžete vyzvednout na pobočce, kterou máte opravdu blízko. Zásilkovna standardně doručuje do druhého dne. Cena dopravného je 69 Kč. Na pobočkách lze platit hotově i kartou. Při nákupu nad 1 500 Kč u nás získáte DOPRAVU ZDARMA. Pokud patříte mezi registrované zákazníky, máte dopravu zdarma od 1 300 Kč. Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit.


Prostřednictvím Zásilkovny si můžete zvolit o doručení do ruky od České pošty, DPD nebo službu Nejlevnější doručení do ruky.


Česká pošta - Balík do Balíkovny


Služba Balík do Balíkovny od České pošty nabízí rychlé doručení, běžně do druhého dne a rychlou obsluhu na specializovaných pobočkách, kterých je více jak 200 v rámci celé ČR. Platit můžete hotově i kartou. Cena dopravného je 69 KčPři nákupu nad 1 500 Kč u nás získáte DOPRAVU ZDARMA. Pokud patříte mezi registrované zákazníky, máte dopravu zdarma od 1 300 Kč. Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit.


Osobní odběr


Objednávku si lze také vyzvednout na naší kamenné prodejně na adrese Teplická 289, 405 05 Děčín 9 a to každý pracovní den od 7 do 15:30 hodin.


Kdy mi objednávku doručíte?


Standardně vám objednávku doručíme do druhého dne. Každou objednávku, kterou obdržíme do 15:30 hodin ihned zpracujeme, zabalíme a ten samý den předáme vámi zvolenému přepravci k doručení. Přepravce obvykle zásilku doručí následující pracovní den.


O odeslání objednávky vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, který bude obsahovat i číslo zásilky, abyste jí mohli sledovat na stránkách přepravních společností.


Stav vaší objednávky můžete také sledovat po přihlášení do vašeho uživatelského účtu. Registrovat se můžete zde. (Podívejte se také na výhody, které vám registrace do obchodu Passtelka.cz přinese.)


Doba zpracování, odeslání a doručení objednávky závisí také na skladové dostupnosti, která je uvedena u každého výrobku (viz. vysvětlení skladových dostupností níže).


Naše doporučení


Využijte doručení prostřednictvím PPL a platbu kartou online. V současnosti jde o nejrychlejší a nejlevnější způsob dopravy a platby, který nabízíme. Navíc Kuba Král vozí balíky přímo na depo PPL a osobně tak vždy dohlédne na bezproblémové převzetí zásilky společností PPL. Ze zkušenosti tak víme, že vám balík bude doručen následující pracovní den.


Jak poznám, že máte výrobek skladem?


To je jednoduché. U každého výrobku na stránkách obchodu Passtelka.cz máme uvedenou skladovou dostupnost. Ta vám napoví, zda máme výrobek skladem, nebo jak dlouho bude zhruba trvat jeho doručení k vám.


Využíváme několik skladových dostupností:





Jaké výhody mi přinese registrace do e-shopu?


Výhody závisí na zákaznické skupině, do které aktuálně patříte. Pro detailní přehled výhod se podívejte na naší stránku s popisem věrnostního programu Passtelka.


Jak mám postupovat při podání reklamace?


Postup vyřízení reklamace máme popsán v sekci Reklamační řád na stránkách našeho e-shopu Passtelka.


Mohu Vám vrátit zboží a do kolika dnů tak musím učinit?


Do 14 dnů máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy a to bez udání důvodů. Pro detailní popis navštivte stránku Právní ujednání na stránkách našeho e-shopu Passtelka.


Proč mám používat nákupní seznamy? K čemu slouží?


Díky našim dlouholetým zkušenostem a spolupráci s desítkami základních škol víme, jaké požadavky jsou kladeny na školáky, potažmo rodiče z hlediska školních pomůcek a výbavy. Proto jsme pro vás připravili elektronickou verzi seznamů školních pomůcek, které školy rozdávají vždy začátkem školního roku.


Výrobky jsme vybírali podle ceny a kvality. V kategoriích nákupních seznamů tak naleznete výrobky levnější a méně kvalitní, drahé a kvalitní, ale i takové výrobky, které mají nejlepší poměr cena / výkon.


A proč byste nákupní seznamy měli využívat? Vše máte na jednom místě. Celý nákup, třeba pro prvňáčka, tak zvládnete rychle, pohodlně, přehledně a bez zdlouhavého překlikávání v běžném uživatelském rozhraní obchodu.


Jako registrovaný zákazník mám nárok na extra slevy u vybraného zboží. Jak toto zboží poznám?


Každý z výrobků s extra slevou poznáte podle oranžového štítku „Sleva“ v levém horním rohu náhledu produktu a přeškrtlé původní ceny (viz. obrázek).


Můžu s vámi spolupracovat také jako právnická osoba?


Ano, můžete. S firemními zákazníky vždy jednáme o spolupráci individuálně. Pokud máte zájem o spolupráci, můžete se obráti na Jakub Krále, který zodpovídá za obchod Passtelka, nebo můžete využít kontaktní formulář na stránkách obchodu Passtelka.cz.